תפיסת שירות במציאות מורכבת – הצצה למצגת שלנו מוועידת ישראל לשירות לקוחות
- נכתב בתאריך: 29/11/2017
אפרת אייזנברג ועינת כהן בן גיגי (צילום: NGG)
כיצד מטמיעים תפיסת שירות לקוחות במציאות מורכבת? צפו במצגת המשותפת של עינת בן גיגי משירותי בריאות כללית ואפרת אייזנברג, מנהלת פרויקטים בקב’ נירם גיתן NGG, שהציגו יחד בוועידת ישראל לשירות לקוחות
ב-29.11.17 נטלנו חלק ב”ועידת ישראל לשירות לקוחות” במלון קראון פלזה, ת”א. אפרת אייזנברג, מנהלת פרויקטים בקבוצת נירם גיתן NGG, ועינת כהן – בן גיגי, מנהלת מחלקת איכות השירות לקהילה באגף השירות של שירותי בריאות כללית, הרצו על הנושא: הטמעת תפיסת שירות במציאות מורכבת. המרצות נתנו רקע על עולם האתגרים הארגוני מול לקוחות בימים אלו, ונכנסו לעובי הקורה בנוגע לתופעות הללו בשוק הבריאות. כמו כן, נתנו סקירה כנה ואמיצה בנוגע לפרויקט המשותף לכללית ולקבוצת נירם גיתן NGG שעוסק בהטמעת תפיסת השירות של כללית במרפאות חדשות, שיתפו בהצלחות ובקשיים וציידו את המשתתפים בטיפים יישומיים כיצד לגשת לתהליך דומה בארגון שלהם. היה פורה ומרתק ואנו מצפים לשיתופי הפעולה הבאים שלנו עם שירותי בריאות כללית. נתראה בכנס הבא…
דפדפו במצגת של אפרת: