צפו: ארגונים גלובליים עוסקים בגיוון והכלה

גיוון והכלה בחברת אפל (צילום מסך יו טיוב)

מיצרנית הרכב פורד, דרך קוקה-קולה ועד אפל – הארגונים הגדולים בעולם כבר מזמן הבינו – גיוון והכלה זהו נושא ארגוני חשוב, טרנדי ובולט. צפו בארגונים אלה ואחרים מציגים את עמדתם בנושא

לפני כשנתיים חזינו במנכ”ל Cisco יוצא נגד אפליה אצלו בארגון – ובכלל, ואת נשיא ומנכ”ל איקאה העולמית מדבר על גיוון והכלה בתוך הארגון שלו, היום אנחנו כבר יודעים ומבינים שני ארגונים גלובליים אלה ממש לא לבד.

Diversity and Inclusion – גיוון והכלה, הוא אחד הטרנדים הארגוניים החמים של השנים הללו. וכמו כל טרנד, הוא גולש מהארגונים הגדולים, הגלובליים והמבוססים, גם אל שאר הארגונים בעולם, וזה מה שאנחנו מנסים להביא לכנס שלנו.

הסיבה לכך איננה נעוצה בדמוקרטיה, או שוויון. היא נעוצה בהישרדות עסקית. אל מול שווקים משתנים במהירות שיא, סביב האצה טכנולוגית, גלובליזציה ושינויים מפליגים בהתנהגות צרכנים, על ה-DNA הארגוני להשתנות.

אז מי עוד מעודד Diversity and Inclusion בארגון שלו? קבלו רשימה מכובדת, אולם חלקית בלבד:

פורד: “כמו שהמוצרים והלקוחות שלנו מגוונים, כך גם העובדים. אנחנו לא רק מאמצים גיוון אלא חוגגים אותו”

American Express, ראיון עם Chief Diversity Manager: “יש לנו בארגון את הדברים הברורים שקשורים לגיוון, אבל גם את אלה שפחות גלויים לעין”

אפל: “מהרגע הראשון היינו ארגון של אנשים שונים ממקומות שונים… אנחנו מציבים גיוון והכלה במרכז שלנו”

P&G: “גיוון והכלה הוא מרכיב חשוב בגידול המתמשך של הארגון”

Starbucks: “אחת הסיבות העיקריות להצלחה שלנו היא הגיוון האנושי שלנו”

UBS: “כולם אומרים גיוון והכלה, אבל אצלנו באמת מתכוונים לזה”

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin

צפו: ארגונים גלובליים עוסקים בגיוון והכלה

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin