The Market Place המודל ההיברידי: המצגת של רם יאולוס בוועידת מיקוד בלקוח

רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG ומחבר הספר “עידן הדחיפות”, הציג בוועידת מיקוד בלקוח של מידע כנסים את ה-Market Place ואת המודל ההיברידי. יאולוס התייחס לכך שמסעו הפיזי של הלקוח הפך לדיגיטלי, ומסעו הדיגיטלי הפך לפיזי. המעברים בין המסעות הללו מתרחשים בכל עת, וכשחוקי המשחק משתנים, על הארגונים להשתנות בהתאם. מודל העבודה החדש, יאפשר לכל חברה להישאר רלוונטית לקהל לקוחותיה, בעולם בו אף אחד לא חסין מפני שינוי. צפו במצגת מתוך הכנס >>

הקודם
הבא

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin

The Market Place המודל ההיברידי: המצגת של רם יאולוס בוועידת מיקוד בלקוח

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin