ראש השנה תשע”ט: טרנספורמציה ארגונית בענף התקשורת

רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG, מציג את השינויים שעבר השנה ענף התקשורת בישראל
 

ענף התקשורת החל בשינוי מבני כבר לפני מספר שנים, והשנה הואץ תהליך זה. התוכן הפך להיות מרכיב מרכזי במשחק וכניסת שחקנים זרים משפיעה על השחקנים המקומיים. אז נכון, שאנחנו לא רואים כניסה פיזית של זרים לשוק המקומי אך קלות הרכישה של תוכן באינטרנט, משפיעה גם כאן על הרגלי הצריכה.

אז השנה חברות הסלולר הפכו לספקיות תוכן, בעצם כולן מספקות טלוויזיה רב-ערוצית, וכולן מספקות אינטרנט וטלפון קווי. בזק ממשיכה במאמץ, עדיין ללא תוצאה, באינטגרציה של החברות השונות בקבוצה שלה.

למעשה אנחנו רואים שוק משתכלל בו כל השחקנים מציעים את כלל המוצרים, וסובלים מתנועה של הלקוחות ביניהם על בסיס מבצעים מזדמנים, חוסר יציבות וגם היעדר מובחנות בהצעות הערך. לא מן הנמנע שב-2019 נראה עליה במחירים ולו רק בגלל שבמצב הנוכחי מתקשים השחקנים השונים להראות רווחיות.

במהלך 2018 תמכנו בלקוחותינו בדיגיטציה של תהליכים מתוך מטרה להתייעל ולפנות משאבים אירגוניים.

חברות רבות עסקו בהתייעלות בעיקר בסביבת המוקדים הטלפוניים שלהם, בהוצאת תהליכים למחשוב, בהנגשת תהליכי שרות עצמי ובמקביל בדיגיטציה של תהליכים לוגיסטיים.

המגמות הנוכחיות, כנראה, ימשכו גם בשנת 2019 ובעיקר יעסקו בהתייעלות ובחיפוש אחר מוצרים ושירותים נוספים שיוצאו ללקוחות.

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
Share on Facebook
שיתוף ב linkedin
Share on Linkdin

ראש השנה תשע”ט: טרנספורמציה ארגונית בענף התקשורת

אהבתם את המאמר, שתפו עם חברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin