בשנים האחרונות הפך צמד המילים טרנספורמציה דיגיטלית למונח החם אצל עשרות ארגונים. קצב השינויים הגבוה בסביבה מביא ארגונים לשינוי במערכים הפנימיים בקצב גובר והולך.
טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים היא מונח המשמש לתיאור השינויים המתרחשים בארגונים כשהם עוברים מסביבה אנלוגית לדיגיטלית.
זה לא רק על עדכון האתר שלך או הוספת חשבון מדיה חברתית. טרנספורמציה דיגיטלית היא חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה והתכנון של הארגון.
ניתן להגדיר טרנספורמציה דיגיטלית כשינוי ושדרוג של המודל העסקי, של הארגון ושל ההון האנושי של החברה, השינוי מאפשר לארגונים להישאר רלוונטיום ותחרותיים בעידן של עולם בהפרעה.
מדובר על תהליכי שדרוג ושינוי עם יכולות השפעה גדולות על דרכי העבודה, ההון האנושי , המנהלים, הספקים וכפועל יוצא על המחזור השנתי, ההכנסות והרווחים.
טרנספורמציה דיגיטלית היא מגמה רוחבית בשוק, היא מתרחשת בכל מקום. אי אפשר להגיד שהיא מאפיינת תעשיה מסוימת, או שוק ספציפי.
טרנספורמציה דיגיטלית אינה עוסקת רק בטכנולוגיות חדשות, אלא היא עוסקת באופן שבו משתמשים בטכנולוגיות אלו כדי לשנות את הדרך שבה אנו עובדים, מתקשרים עם לקוחות ומספקים ערך.