חווית לקוח וטרנספורמציה דיגיטלית

חווית לקוח וטרנספורמציה דיגיטלית

חווית לקוח, רב ערוציות וטרנספורמציה דיגיטלית

עולם הלקוחות משתנה דרמטית, הרגלי הצריכה הופכים דיגיטליים והעדפות הצרכנים משתנות מהקצה אל הקצה, לקוחות אינם נאמנים למותג כפי שהיה בעבר אלא מפתחים נאמנויות חדשות אל זירות מסחר המספקות פתרונות מהקצה אל הקצה. העדפות למהירות תגובה, מגוון, מהירות ועומק אספקה הופכים דומיננטיים. הארגון נע ממודל מסורתי של ניהול חוויית לקוח למודל היברידי המשלב ערוצים ונדרש לאינטגרציה וסנכרון ברמה גבוהה.

קבוצת נירם גיתן מסייעת לארגונים לבנות מחדש את המערך הרב ערוצי שלהם תוך בניית מערך היברידי המשלב באופן מאוזן בין הערוץ הפיזי, התקשורת המסורתית (טלפון, צ’ט, מייל) והעולם הדיגיטלי.

ההתמחות שלנו

פתרונות

  • ניתוח מוכנות ארגונית לחויית לקוח רב ערוצית ודיגיטלית
  • גיבוש אסטרטגיה רב ערוצית ודיגיטל
  • פיתוח המערך ההיברדי – גיבוש המודל ויישומו
  • שיפור ביצועי מערך היברידי קיים ותמיכה במעברים בשלבי הצמיחה
  • איפיון והגדרת הפתרון הדיגיטלי
  • איפיון והגדרת דרישות למערכות המידע התומכות
  • ניהול תהליך היישום של המודל ההיברידי
  • ניהול פרוייקט הטרנספורמציה הדיגיטלית
  • הקמת מוקדים לניהול קשרי לקוחות
  • הוצאת מוקדים למיקור חוץ ובניית מימשקי הניהול פנים/חוץ

חווית לקוח, רב ערוציות וטרנספורמציה דיגיטלית

עולם הלקוחות משתנה דרמטית, הרגלי הצריכה הופכים דיגיטליים והעדפות הצרכנים משתנות מהקצה אל הקצה, לקוחות אינם נאמנים למותג כפי שהיה בעבר אלא מפתחים נאמנויות חדשות אל זירות מסחר המספקות פתרונות מהקצה אל הקצה. העדפות למהירות תגובה, מגוון, מהירות ועומק אספקה הופכים דומיננטיים. הארגון נע ממודל מסורתי של ניהול חוויית לקוח למודל היברידי המשלב ערוצים ונדרש לאינטגרציה וסנכרון ברמה גבוהה.

ההתמחות שלנו

קבוצת נירם גיתן מסייעת לארגונים לבנות מחדש את המערך הרב ערוצי שלהם תוך בניית מערך היברידי המשלב באופן מאוזן בין הערוץ הפיזי, התקשורת המסורתית (טלפון, צ’ט, מייל) והעולם הדיגיטלי.

פתרונות

  • ניתוח מוכנות ארגונית לחויית לקוח רב ערוצית ודיגיטלית
  • גיבוש אסטרטגיה רב ערוצית ודיגיטל
  • פיתוח המערך ההיברדי – גיבוש המודל ויישומו
  • שיפור ביצועי מערך היברידי קיים ותמיכה במעברים בשלבי הצמיחה
  • איפיון והגדרת הפתרון הדיגיטלי
  • איפיון והגדרת דרישות למערכות המידע התומכות
  • ניהול תהליך היישום של המודל ההיברידי
  • ניהול פרוייקט הטרנספורמציה הדיגיטלית
  • הקמת מוקדים לניהול קשרי לקוחות
  • הוצאת מוקדים למיקור חוץ ובניית מימשקי הניהול פנים/חוץ