הצרכים החדשים של עולם בהפרעה | רם יאולוס מרצה בועידה השנתית לניהול לקוח
- נכתב בתאריך: 13/02/2020
מוצרים בשיטת ‘הקנייה והזריקה’ הפכו להרגל שכיח בקרב הלקוחות המודרניים.
מדוע מגמה זו הולכת ומתגברת, והופכת את הצרכנים לאדישים כלפי מוצרים, טכנולוגיות ושירותים חדשים?
ואיך מתמקדים במציאות זו בנאמנות וניהול לקוח?
רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG, התארח בועידה השנתית לניהול לקוח והרצה בפני מאות מנכ”לים, מנהלים ויועצים ארגוניים על המציאות הדינאמית של היום בה קצב השינויים ממשיך לעלות ועל העולם העסקי שממשיך להיות בהפרעה.
צפו בקטע מההרצאה של רם יאולוס בסרטון המצורף >>