הצרכים החדשים של עולם בהפרעה | רם יאולוס מרצה בועידה השנתית לניהול לקוח
מוצרים בשיטת ‘הקנייה והזריקה’ הפכו להרגל שכיח בקרב הלקוחות המודרניים. מדוע מגמה זו הולכת ומתגברת, והופכת את הצרכנים לאדישים כלפי מוצרים, טכנולוגיות ושירותים חדשים? ואיך
כאן תוכלו למצוא מאמרים, ראיונות ופיסות מידע מעניינות.
מוצרים בשיטת ‘הקנייה והזריקה’ הפכו להרגל שכיח בקרב הלקוחות המודרניים. מדוע מגמה זו הולכת ומתגברת, והופכת את הצרכנים לאדישים כלפי מוצרים, טכנולוגיות ושירותים חדשים? ואיך
רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG, הרצה בכנס המיוחד של חברת האנליסטים “STKI” וציין את התפקיד המרכזי של אגף מערכות המידע בהתמודדות עם האתגרים
נתיבי התחבורה השיתופית הופעלו בכמה כבישים מרכזיים ברחבי הארץ, והתוצאה בשטח? נהגים רבים מדווחים דווקא על החרפה משמעותית בעומסי התנועה. האם המהלך של “נתיב פלוס”
ענקית הקניות אמזון מגיעה סוף-סוף לישראל. מה זה אומר על ענף הקמעונאות הישראלי? כל הפרטים על המהלך החדש בכתבה של ידיעות אחרונות. רם יאולוס, מנכ”ל
האם המטרה של המהלך הזה היא להוזיל עלויות עבור כולנו? אני בספק אם זה בשביל להוזיל עלויות. אני חושב שמה שמנסים לעשות, זה לנסות לשרוד
פרסומת בפייסבוק שנתקלנו בה לאחרונה מזמינה את הלקוחות לרכוש מכונית חדשה דרך האינטרנט, ולקבל אפילו מחיר אטרקטיבי. האם אפשר לרכוש מכונית און ליין או שאולי
כיצד מתמודדים קניונים, בעלי רשתות וחנויות קטנות עם שינויים בענף הקמעונאות, ומה הם צריכים לעשות כדי לשרוד? רם יאולוס בראיון אצל יאיר ויינרב ב”צבע הכסף”
בעקבות מכירת תן-ביס, רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG ומומחה לארגונים בהפרעה, מסביר מאיפה נובעת ההצלחה של החברה ומה הקשר לטפילים לאחרונה פורסם שחברת
רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG התפתחות הרב-ערוציות (אומני צ’אנל) בשנים האחרונות משפיעה יותר ויותר על הארגונים ברחבי העולם. רמי יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם
הקשיבו לרם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן מתראיין להיי טק בפקקים ומשתף תובנות בנוגע ל”יום
השינויים בהרגלי הצריכה של צרכנים בתחבורה הציבורית הולכים וגוברים עם אלטרנטיבות ופתרונות תחבורה חלופיים ונהגי
מוצרים בשיטת ‘הקנייה והזריקה’ הפכו להרגל שכיח בקרב הלקוחות המודרניים. מדוע מגמה זו הולכת ומתגברת,
רם יאולוס, מנכ”ל קבוצת נירם גיתן NGG, הרצה בכנס המיוחד של חברת האנליסטים “STKI” וציין
נתיבי התחבורה השיתופית הופעלו בכמה כבישים מרכזיים ברחבי הארץ, והתוצאה בשטח? נהגים רבים מדווחים דווקא
ענקית הקניות אמזון מגיעה סוף-סוף לישראל. מה זה אומר על ענף הקמעונאות הישראלי? כל הפרטים
האם המטרה של המהלך הזה היא להוזיל עלויות עבור כולנו? אני בספק אם זה בשביל
פרסומת בפייסבוק שנתקלנו בה לאחרונה מזמינה את הלקוחות לרכוש מכונית חדשה דרך האינטרנט, ולקבל אפילו
קבוצת נירם גיתן פועלת על בסיס מודל רק ערוצי למוכנות אירגונית.
המודלים המשמשים כבסיס לעבודה נבחרים בהתאמה למיקוד שנקבע.